Los Angeles, zondag14 juni 2015 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu Los Angeles, zondag14 juni 2015 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu

Los Angeles, zondag14 juni 2015

Door: Marga

16 Juni 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een korte nacht, (iedereen was vroeg wakker) gingen we al vroeg op pad om wat inkopen te doen bij de Wallmart. Na een koelbox, drinken en wat andere bodschappen te hebben aangeschaft, reden we richting Hollywood voor n bezoek aan de Walk of fame. Leuk om dit in het echt te zien! Toen richting de Hollywood Hills om sterrenhuizen te kijken. indrukwekkende huizen en hele mooie uitzichten op LA. Daarna naar Venice beach, en de eerste blik op de Pacifische Oceaan. Een gezellige boulevard en zeer uiteenlopende types. Na gezellig te hebben gegeten met Roos en Andre weer terug naar het hotel, want we waren alle 5 erg moe.

• 16 Juni 2015 - 08:14

Tiny:

nou zo leuk om te lezen wat jullie mee maken.
    en dat jullie al gelopen op de walk of fame. heel veel plezier. en ja john mooie auto