Los Angeles maandag 15 juni 2015 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu Los Angeles maandag 15 juni 2015 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu

Los Angeles maandag 15 juni 2015

Door: Marga

16 Juni 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag stonden de Universal Studio's op het programma. Vroeg op pad want onze reisleidster (mandy) wilde er zijn als het open ging om 9 uur. Doordat we zo vroeg waren hebben we alle attracties kunnen doen en met name de tour door de filmstudios was erg leuk. We reden door de set van Desperate housewives en the Grinch, grappig om dat zo in het echt te zien, waarna we werden aangevallen door King Kong. Na het eten bij Starbucks n machiatto caramel gedronken, wat op mijn to do lijst stond, heerlijk! Nu lekker slapen want morgen gaan we weer vroeg op pad.

• 16 Juni 2015 - 10:51

Henk/pa/opa:

Berichten ontvangen,als ik zo lees gaat het goed daar met jullie en is de spits er af hoop voor jullie dat het zo blijft maar dat zal wel lukken met jullie.
    Hier gaat alles goed met MA ook ,hoe is het met de rug klachten? l
    50 plussers laat je niet te veel opjagen door die jonge honden anders haal je het einde van de vakantie niet .Wacht met spanning nop de volgende mail.
    Groeten van ons PA/MA

• 16 Juni 2015 - 14:35

Ludo:

Ik denk dat opa zoals altijd gelijk heeft