Amsterdam - Los Angeles zaterdag 13 juni 2015 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu Amsterdam - Los Angeles zaterdag 13 juni 2015 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu

Amsterdam - Los Angeles zaterdag 13 juni 2015

Door: Marga

16 Juni 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na bijna een jaar van plannen, lezen, reserveren en overleggen, was het dan eindelijk zover, om acht uur gingen we met de trein richting Schiphol, voor ons grote avontuur naar Amerika. Om 12.15 uur vertrokken we richting Washington en tijdens de vlucht werden we behoorlijk verwend. Ze bleven komen met eten en drinken en na een goede vlucht, waren we 7.45 uur later in Washington. Daar moesten we ons haasten want we hadden 1,5 uur de tijd om de volgende vlucht te halen. Koffers gehaald, gesprek bij de douane (En door n hilarische actie van mezelf (marga) hebben we enorme lol gehad), koffers weer ingeleverd, controles en snel naar de gate om in te stappen. En na een vertraging van een uur, door n technisch mankement, landden we een kleine 5 uur later in Los Angeles. Auto opgehaald bij verhuurmaatschapij, ingechecked bij hotel, nog even wat gaan eten en toen, doodmoe naar bed.

• 16 Juni 2015 - 14:31

Ludo:

Ben wel benieuwd naar die hilarische actie van Marga hahaha.

hee luitjes geniet er maar van.

Gr.

Luud en natuurlijk Stani