LAS VEGAS woensdag 24 juni - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu LAS VEGAS woensdag 24 juni - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu

LAS VEGAS woensdag 24 juni

Door: Marga

28 Juni 2015 | Verenigde Staten, Arizona

Vandaag zijn we verkast naar n ander hotel, omdat we graag heel decadent in Caesers Palace wilden slapen. Wat een hotel, niet te geloven. Pracht en praal, en zo groot. Op weg hier naar toe zijn we eerst nog langs de Pawn shop gereden, van de serie Pawn Stars. John wilde hier heel graag heen omdat hij hier altijd naar kijkt. We waren niet de enige die fan zijn van de serie, een rij van drie kwartier in de brandende zon en we hadden al van Andre gehoord dat de heren uit de serie ook binnen niet te voorschijn komen. Buiten dus wat fotootjes gemaakt en doorgereden naar Caesers. Daar weer lekker de hele middag bij 1 van de vijf zwembaden gelegen. Nicky heeft nog een gokje gewaagd aan 1 van de blackjacktafels in het zwembad. De hotels in Vegas hebben allemaal een onbeperkt buffet en wij hebben het buffet van hotel Harrahs uitgeprobeerd. Heerlijk gegeten en een overdadig toetjesbuffet. Daarna de andere kant van de strip bekeken, oa hotel New York , waar straatjes en terrasjes van New York nagebouwd zijn, heel gezellig, we hebben de Eiffeltoren gezien bij hotel Paris en meerdere fonteinenshows gezien bij het Bellagio. Toen terug naar het hotel om nog even n gokje te wagen, maar helaas, de jackpot viel niet.