LAS VEGAS-DEATH VALLEY-MAMMOTH LAKE do 25 juni - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu LAS VEGAS-DEATH VALLEY-MAMMOTH LAKE do 25 juni - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu

LAS VEGAS-DEATH VALLEY-MAMMOTH LAKE do 25 juni

Door: marga

28 Juni 2015 | Verenigde Staten, Arizona

Vandaag gaan we Vegas weer verlaten, om de drukte te verruilen voor de rust van de natuur. Prima, ik heb Vegas wel gezien, mede door de extreme warmte. Wel eerst nog langs het bekende welkomsbord gereden, die we gemist hadden omdat we via de andere kant Vegas in waren gekomen. Ook weer een rij van mensen, die net als wij, op de foto wilden bij het bord. Ook stond er een Elvis waar je mee op de foto kon, tegen betaling uiteraard. Elvis staat trouwens op iedere hoek van de straat in Vegas, waar je, tegen betaling dus, mee op de foto kunt. Foto's gemaakt en boodschappen gedaan, getankt en ontbeten. Dit kostte veel tijd waardoor we aardig achter op schema liepen, dus gauw op weg naar Death Valley, de heetste plek op aarde. John en Bert zaten te azen op een temperatuur boven de 50 graden, maar tot hun teleurstelling bleef de temperatuur op 48 gr steken. Mede doordat wij een hittegolf in Las Vegas hadden gehad, maakte deze temperatuur niet zo'n indruk meer op ons. Nog een stop gemaakt bij Dantes vieuw, het hoogste punt van Death Valley, waar we uitkeken op het laagste punt en prachtige zoutvlaktes. Ook nog foto's gemaakt bij het bord en toen weer snel doorgereden want de klok tikte door. Ik had een tip gekregen dat we naar de natuurlijke hottubs moesten gaan, voor Mammoth lake, maar helaas, die hebben we gezocht maar niet kunnen vinden. En omdat het al 19.00 uur was besloten we verder te rijden naar het hotel in Mammoth Lake. Wat een prachtige Lodge. Onderweg zagen we het landschap al groener worden en hebben we weer prachtige uitzichten gezien. Deze Lodge lag omringd door bergen en bomen, heel mooi. We hadden hier nog graag in de hottub gegaan en wat meer tijd doorgebracht maar door tijdgebrek is dat er niet van gekomen, echt jammer. Wel heerlijk gegeten en toen naar bed, want morgen willen we weer vroeg op pad om op tijd in Yosemite te zijn, dat is nog 2,5 uur rijden.

• 28 Juni 2015 - 22:25

Miep:

Dank je wel, Marga, super wat jullie allemaal mee maken. Lees het met plezier!

• 29 Juni 2015 - 03:25

Het is ook geweldig!leuk dat je ons blijft volgen, graag gedaan. Xx