YOSEMITE-SAN FRANSISCO zaterdag 27 juni - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu YOSEMITE-SAN FRANSISCO zaterdag 27 juni - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu

YOSEMITE-SAN FRANSISCO zaterdag 27 juni

Door: marga

30 Juni 2015 | Verenigde Staten, Arizona

Na een wat onrustige nacht (misschien toch n beetje bang voor onverwacht berenbezoek), reden we om 6 uur met z'n vieren weg, richting Mariposa Grove. Nicky bleef liever wat langer liggen. En hoewel het erg vroeg op staan was, hadden we zeker geen spijt. Buiten dat we veel zeer hoge en brede bomen zagen, die zeer indrukwekkend waren, stonden we ook op 3 meter afstand van wel 6 herten. Waarschijnlijk hadden we dat op een later tijdstip niet gezien, omdat het dan veel drukker is. Mooie wandeling gemaakt, richting de Grizzly Giant, de hoogste en breedste boom van Mariposa Grove en 1800 jaar oud. Daarna Nicky en de spullen opgehaald bij Curry Village, om op weg te gaan naar San Fransisco. Maar ik vond het jammer om hier weg te gaan, buiten de mooie omgeving, sprak de sfeer, het 'campinggevoel' mij heel erg aan, niet iedereen deelde deze mening echter. Na een flink eind rijden en een kleine file, kwamen we in de namiddag in San Fransisco aan. We zijn eerst naar de Painted Ladies gereden, de huizen van de serie Full house. Niet heel spectaculair maar wel leuk om gezien te hebben. Nadat we ingecheckt hadden in het hotel, snel op pad gegaan om Fishermanswarf te bekijken. Een gezellige drukte, alleen helaas maar 2 zeeleeuwen gezien op pier 39. Heerlijk sushi gegeten bij Miyabi, echt n aanrader voor degene die naar SF gaan en van sushi houden. Koffie bij Starbucks en toen naar bed, want het was een lange dag. Daar zijn we eerst naar de Painted Ladies gereden, de huizen van de serie Full house. Niet heel spectaculair maar wel leuk om gezien te hebben. Nadat we ingecheckt hadden in het hotel, snel op pad gegaan om Fishermanswarf te bekijken. Een gezellige drukte, alleen helaas maar 2 zeeleeuwen gezien op pier 39. Heerlijk sushi gegeten bij Miyabi, echt n aanrader voor degene die naar SF gaan en van sushi houden. Koffie bij Starbucks en toen naar bed, want het was een lange dag.

• 30 Juni 2015 - 09:26

Miep:

Geweldig!!! En nu genieten in San Fransisco!

• 30 Juni 2015 - 17:13

Ludo:

Waren ze het niet met je eens Marga hahahhaa

• 30 Juni 2015 - 20:37

Tiny:

heel veel plezier daar. jullie genieten goed begrijp ik. groetjes x x

• 01 Juli 2015 - 16:37

Miep, zoals je kunt lezen was San Fransisco idd genieten! Xx
    Ludo, het blijven luxe paardjes he! Xx
    Tiny, ja het is geweldig, xx