ANAHEIM -Disney California Adventure wo 17 juni - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu ANAHEIM -Disney California Adventure wo 17 juni - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu

ANAHEIM -Disney California Adventure wo 17 juni

Door: marga

19 Juni 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een goede nacht, liep de wekker weer vroeg af, want we wilden weer om 8.00 uur in het park zijn. Nu was het andere park, Disney's California Adventure park, aan de beurt. Gelukkig minder druk en meer achtbanen, tot groot genoegen van de mannen. Eerst gauw n fastpass (een pas om sneller in n attractie te mogen) gehaald voor Tower of terror en toen binnen n half uur 2 x in de hoogste achtbaan. Verder allerlei andere attracties gedaan, weer even koffie gedronken bij onze, inmiddels, favo koffietent, Starbucks. Ondertussen trad er vlak voor ons n Dixieland band op, erg leuk. Dit park is een combinatie van Disney en Californie, en het ziet er echt heel mooi uit. De mooiste attractie van deze dagen was trouwens Soarin, een attractie in 3D, waarbij het net is of je boven Californie aan het zweefvliegen bent. Geweldig, heel mooi. De leukste was de wildwaterbaan, hilarisch natuurlijk als een van ons n plons water over zich heen krijgt. Maar ook lekker verkoelend als het ruim 30 graden is. We hebben de dag afgesloten met de lichtshow op het water, waarna we terug naar het hotel zijn gelopen. Dit was het eerste deel van de vakantie, morgen vertrekken we vroeg naar Arizona, blij dat we dan onze benen en voeten rust kunnen geven.

Lunch: Grieks in adventure park
Diner: Italiaans in adventure park

• 19 Juni 2015 - 11:35

H.baggelaar:

Jongens leuke verslagen maar zie geen foto,s er van, stuur je die wel mee of niet?
    verder nog veel plezier met het verdere verloop van jullie vakantie
    Groetjes van ons PA/MA

• 19 Juni 2015 - 17:18

Ja opa, ik gooi er even wat foto's op! Internet is niet heel snel hier! Groetjes, Bert