LAS VEGAS dinsdag 23 juni - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu LAS VEGAS dinsdag 23 juni - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu

LAS VEGAS dinsdag 23 juni

Door: marga

26 Juni 2015 | Verenigde Staten, Arizona

Deze dag werd n rustdagje, dus lekker gezwommen en relaxed bij het zwembad. Bert en Nicky zijn nog naar een barbershop geweest, en in de namiddag zijn we wezen shoppen bij een outlet, waar vooral de mannen heel goed geslaagd zijn. Bij ons hotel zit een hele hoge toren ( hoogste gebouw ten westen van de Mississipi) waar we na het eten zijn wezen kijken. Met de lift gingen we in 37 seconden naar de 107ste verdieping, waar je een geweldig uitzicht hebt over Las Vegas. Echt heel mooi, met al die lichten, super. Boven zijn ook drie attracties waarbij je over de rand komt te hangen, of nog hoger wordt afgeschoten. Mandy en John hadden hier wel oren naar maar de entree was erg duur. Gelukkig maar! Daarna weer even het casino in maar ook deze avond niets gewonnen.