ANAHEIM- Disneyland dinsdag 16 juni - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu ANAHEIM- Disneyland dinsdag 16 juni - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van baggelaar - WaarBenJij.nu

ANAHEIM- Disneyland dinsdag 16 juni

Door: marga

19 Juni 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag hebben we om 7.15 uur ontbeten (hoezo vakantie!) En zijn we vertrokken uit ons eerste hotel in China Town, om in te checken bij Super 8 hotel in Anaheim, op loopafstand van Disneyland. En we waren niet de enige die deze dag naar Disneyland gingen, maar zo'n 50.000 andere bezoekers ook. We waren er 8.15 uur en toen was het al aardig druk. Maar wat n mooi park, met veel herkenbare maar ook nieuwe attracties. Mandy had n schema gemaakt, waardoor we heel veel attracties konden doen met zo kort mogelijke wachttijden. Begin van de avond veel mazzel bij Space mountain, omdat deze net weer open ging na n technische storing, waardoor we hier, zonder lang te wachten 2 x in konden. Toen naar de bobslee(Matterhorn bob slade), waar s middags nog n rij van 90 minuten stond en we nu maar 15 minuten hoefden te wachten. En zeer de moeite waard! Toen nog het vuurwerk gekeken, wat echt ontzettend mooi was en toen om 22.00 uur weer richting ons hotel, op ons tandvlees. Binnen 10 minuten lagen we in bed, moe maar voldaan. Wat trouwens opvalt, is dat de Amerikanen zo vriendelijk en beleefd zijn. Niet voordringen en blijven aardig, en dat bevalt goed.

Hotel: Super 8 Anaheim
Lunch: Mexicaans in Disney land